Відділ практики
Заместитель начальника училища по практике - Жовтяк Кирилл Иванович.
Практическая подготовка является неотъемлемой частью учебного процесса.
При прохождении обучения в МУ им. А.И. Маринеско ОНМА, курсанты проходят практику согласно учебного плана :
Судоводительское отделение :
Учебная практика – 12 недель
Плавательная практика– 40 недель
Судомеханическое отделение :
Учебная практика -12 недель
Плавательная практика -29 недель
Судоремонтная практика -4 недели
Эксплуатационное отделение:
Учебная практика -10 недель
Технологическая практика -14 недель
Преддипломная практика -2 недели
Электромеханическое отделение:
Учебная практика – 18 недель
Технологическая практика -18 недель
Для чего нужна практика?
1. Береговым специальностям практика даёт возможность:
• Стать квалифицированным специалистом
• Зарекомендовать себя в порту для дальнейшего трудоустройства.
2. Плавательным специальностям практика даёт возможность:
- Стать квалифицированным специалистом.
- Зарекомендовать себя для дальнейшего трудоустройства.
- Получить рабочий международный диплом Штурмана или Механика 3 разряда
Важно знать!
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ВИТЯГ З ПОСТАНОВИ
від 5 березня 2007 року № 373
Київ
17. Особам, які претендують на присвоєння звання, необхідно мати:
1) для присвоєння звання штурмана та отримання права на зайняття посади вахтового помічника капітана морських суден валовою місткістю 500 одиниць і більше відповідно до Правила II/1 Конвенції та національних вимог:
освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого спеціаліста за спеціальністю “Судноводіння” і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-II/1 Кодексу з підготовки та дипломування моряків і несення вахти (далі — Кодекс), та національним вимогам;
стаж плавання на морських самохідних суднах не менше ніж 12 місяців у складі палубної команди, що зараховується як частина схваленої програми підготовки, документально підтвердженої в Книзі реєстрації підготовки, порядок ведення якої визначається Мінтрансзв'язку (у іншому разі стаж плавання на морських самохідних суднах повинен становити не менше ніж три роки), з виконанням протягом зазначеного стажу плавання обов'язків з несення вахти на ходовому містку під наглядом капітана або вахтового помічника капітана не менш як шість місяців на морських самохідних суднах;
диплом оператора ГМЗЛБ;
2) Д ля присвоєння звання механіка третього розряду та отримання права на зайняття посади вахтового механіка відповідно до Правила III/1 Конвенції та національних вимог:
О світньо-кваліфікаційний рівень не нижче молодшого спеціаліста за спеціальністю “Експлуатація суднових енергетичних установок” чи “Автоматизоване управління технологічними процесами” із спеціалізацією “Автоматизоване управління судновими енергетичними установками” або освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста чи магістра за спеціальністю “Електричні системи і комплекси транспортних засобів” із спеціалізацією “Експлуатація суднових автоматизованих систем” чи “Суднові енергетичні установки та устаткування” із спеціалізацією “Експлуатація, випробування та монтаж суднових енергетичних установок” і відповідати стандарту компетентності, визначеному в розділі А-III/1 Кодексу, та національним вимогам;
С таж плавання не менш як шість місяців на самохідних суднах у складі машинної команди з виконанням обов'язків з несення вахти та обслуговування суднових енергетичних установок під контролем вахтового механіка; виконання схваленої програми підготовки на судні повинно бути документально підтверджено записами в Книзі реєстрації підготовки;
Стаж роботи, пов'язаної з ремонтом суднового механічного обладнання, не менш як шість місяців або пройти виробничу практику відповідно до планів морських навчальних закладів;
Базы практик училища.
ПЕРЕЧЕНЬ
предприятий морского флота, судоходных и крюинговых компаний, с которыми училище имеет учебно-производственные отношения и подписанные договора
• Одесский морской торговый порт.
• Ильичёвский морской торговый порт.
• Белгород-Днестровский морской торговый порт.
• Морской торговый порт Южный.
• Ренийский морской торговый порт.
• Херсонский морской торговый порт.
• Украинское дунайское пароходство.
• ООО «Новотех Терминал».
• СП Украинско-австрийско-немецкое « Novolog ».
• Днепро-Бугский морской терминал
• Крюинговая компания « Пик Шипинг”
• Судоверфи Украины ОМТП.
• Судоходная компания „ V`Ships ” .
• Судоходная компания « Danaos ».
• Крюинговая компания « Тотус ».
• Крюинговая компания «Адриатико Бриг».
• Крюинговая компания «Эл Виктор».
• Крюинговая компания « Зодиак ».
• Крюинговая компания « Еврокрюинг »
• Крюинговая компания «Карлсон Дель Мар».
• Крюинговая компания PSC
• Крюинговая компания «Воланс»
• Крюинговая компания « АСМ »
• Все предприятия и компании с которыми заключены договора отделом практики ОНМА
Со всеми государственными предприятиями договора заключены на бюджетной (безоплатной) основе. Курсантам предоставляется практика без оплаты труда.
Оплата в судоходных компаниях производится на основании контракта.
Базы практик дают возможность пройти практику 100% курсантам всех специальностей.
Заместитель начальника училища
по УПР К.И.Жовтяк