Відокремлений структурний підрозділ
«Морехідний фаховий коледж
ім. О. І. Маринеска
Національного університету «Одеська морська академія»

Найстаріший морський навчальний заклад Одеси

Поточні дата та час

Виберіть свою мову

Наша адреса та контакти

Відокремлений структурний підрозділ
«Морехідний фаховий коледж
ім. О. І. Маринеска
Національного університету
«Одеська морська академія»

Україна, 65014, м. Одеса,
вул. Канатна, буд. 8
Приймальня начальника:
+38 (048) 752 83 02
Приймальна комісія:
+38 (067) 199 81 91
+38 (095) 199 81 91
+38 (073) 199 81 91
Навчальна частина:
+38 (048) 752 83 03
Заочне відділення:
+38 (048) 752 83 10

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Bureau Veritas

Підвищення кваліфікації викладачів коледжу

Метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників є їх професійний розвиток відповідно до державної політики у галузі освіти та забезпечення якості освіти.

Основними напрямами підвищення кваліфікації є:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених у Законі України “Про освіту”, Законі України «Про фахову передвищу освіти»

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності:

  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
  • математична компетентність;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • екологічна компетентність;
  • інформаційно-комунікаційна компетентність;
  • навчання впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
  • культурна компетентність;
  • підприємливість та фінансова грамотність;
  • інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Основними завданнями підвищення кваліфікації є:

  • удосконалення раніше набутих та набуття нових компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту);
  • оновлення та поглиблення знань, формування нових компетенцій з профілюючих навчальних дисциплін;
  • формування та розвитку цифрової, управлінської, комунікаційної, медійної, інклюзивної, мовленнєвої компетентностей;
  • засвоєння інноваційних технологій, форм, методів та засобів навчання;
  • набуття досвіду формування змісту навчання з урахуванням його цільового спрямування, посадових обов’язків викладачів, здобутої світи, досвіду практичної роботи та професійної діяльності;
  • вивчення вітчизняного та зарубіжного досвіду з метою якісного вирішення професійних завдань у сфері освітянської, наукової та виробничої діяльності;
  • вироблення конкретних пропозицій з вдосконалення освітнього процесу, впровадження в практику навчання передових досягнень науки, техніки та виробництва;
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо.

Викладачі коледжу можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами. Формами підвищення кваліфікації є інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева), дуальна, на робочому місці, на виробництві тощо. Форми підвищення кваліфікації можуть поєднуватись.

Основними видами підвищення кваліфікації є:

  • навчання за програмою підвищення кваліфікації;
  • стажування;
  • участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстеркласах тощо.

Окремими видами діяльності педагогічних працівників коледжу, що проводилися поза межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти та визнаються Коледжем, як підвищення кваліфікації є:

  • здобуття наукового ступеня;
  • здобуття вищої освіти у відповідній галузі знань за профілем професійної діяльності;
  • участь у програмах академічної мобільності;
  • стажування;
  • самоосвіта.

Педагогічні працівники з урахуванням результатів самооцінки компетентностей і професійних потреб, змісту власної викладацької діяльності та/або посадових обов'язків самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб'єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб'єкти підвищення кваліфікації).

У разі викладання декількох навчальних предметів (дисциплін) педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають послідовність підвищення кваліфікації за певними напрямами у міжатестаційний період в межах загального обсягу (тривалості) підвищення кваліфікації, визначеного законодавством.

Суб'єкти підвищення кваліфікації педагогічних працівників

  1. ГО «Прометеус» - https://prometheus.org.ua/courses-catalog/?filter=28
  2. Студія онлайн-освіти EdEra - https://www.ed-era.com/
  3. Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти -https://nmcvfpo.com/pidvyshhennya-kvalifikacziyi-2021/
  4. ГО "ІППО", ПЕДРАДА - https://pedrada.ippo.com.ua/
  5. ГО «ІППО» - https://ippo.com.ua/
  6. ТОВ «Всеосвіта» -  https://vseosvita.ua/news/tov-vseosvita-ie-ofitsiinym-subiektompidvyshchennia-kvalifikatsii-pedahohiv-lyst-mon-4675.html
  7. ТОВ «На Урок» - https://naurok.com.ua/upgrade

 

План-графік підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників на 2023 рік - ДИВИТИСЬ

План-графік підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників на 2024 рік - ДИВИТИСЬ

План-графік підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників на 2025 рік - ДИВИТИСЬ

 

 


 

 

Отримуй достовірну інформацію з офіційних джерел

ODA_Logo

Одеська обласна державна адміністрація

Telegram Facebook
Anchor